آیا از حذف موارد انتخاب شده اطمینان دارید؟

مراحل لیست‌‎گیری و انتخاب اتاق برای اسکان سال تحصیلی 1403-1402

دوشنبه، 1 خرداد 1402

اطلاعیه 5: فرایند ثبت نام، لیست‌گیری و انتخاب اتاق برای سال تحصیلی 1403-1402 از طریق سامانه یکپارچه مدیریت اسکان به آدرس dorm.sharif.ir و از تاریخ 1402/03/06 لغایت 1402/03/07 می‌شود.

به اطلاع دانشجویان محترم می‌رساند فرایند ثبت نام، لیست‌گیری و انتخاب اتاق برای سال تحصیلی 1403-1402 از طریق سامانه یکپارچه مدیریت اسکان به آدرس dorm.sharif.ir  و از تاریخ 1402/03/06 لغایت 1402/03/07 با رعایت نکات ذیل انجام می‌شود:
1-    شرکت در لیست‌گیری ـ بر اساس بخش‌نامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ـ منوط به پرداخت هزینه اجاره بهاء هر دو ترم سال تحصیلی 1402-1401 خوابگاه و اعلام به سرپرست خوابگاه جهت ثبت آن در سامانه اسکان می‌باشد.
2-    با توجه به بروزرسانی سامانه صندوق رفاه دانشجویان (refah.swf.ir) در صورت عدم امکان پرداخت و یا مغایرت در اطلاعات فردی و یا عدم وجود اطلاعات در سابقه اسکان شما، حتماً قبل از لیست‌گیری به سرپرست خوابگاه جهت پیگیری، اصلاح و یا رفع اشکال مراجعه فرمایید.
از آنجایی که امکان بروز خطا در سامانه‌های آنلاین هیچ‌گاه به صفر نمی‌رسد، در صورتی که در حین فرایند لیست‌گیری یا انتخاب اتاق با مشکلی مواجه شدید، لطفاً موارد مربوطه را به سرپرست خوابگاه منعکس نموده تا در اولین فرصت نسبت به رفع آن اقدام گردد.

عدم شرکت در لیست‌گیری، به منزله انصراف از خوابگاه در سال تحصیلی 1403-1402 می‌باشد.

دریافت فایل